ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی
ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی

جغدی که برای افسر پلیس دردسر آفرید!

جغدی که برای افسر پلیس دردسر آفرید!
لنس بنیامین، افسر پلیس کاوینگتِن، در شب کریسمس مشغول رانندگی بود. او شیشه خودروی پلیس را پایین داده بود و مشغول گشت زنی در شهر آرام کاوینگتن در ایالت لوئیزیانای ایالات متحده بود. لنس اما به ناگهان متوجه برخورد جسمی سخت با صورتش شد. 
 
بنیامین در گفتگو با رسانه‌های محلی عنوان کرد که فکر می‌کرده توپ فوتبال به صورتش برخورد کرده است. او در ادامه حرف‌هایش گفت: «سپس متوجه شدیم که چیزی دارد پشتم را خراش می‌دهد و به من نوک می‌زند.» 
   
یک جغد بالغ از شیشه وارد خودروی وی شده بود و با بال‌ها، چنگال‌ها و نوکش به این افسر پلیس حمله کرده بود. در این شرایط بود که افسر پلیس کنترل خودرو را از دست داد و به سمت گودال منحرف شد. 
 
لنس همچنین گفت: «سعی کردم کنترل خودرو را حفظ کنم، اما خودروی پلیس به سمت گودال منحرف شد. در بین راه هم حواسم جمع بود که به درخت‌ها برخورد نکنم. در نهایت اما توانستم از خودرو خارج شوم.» 
 
آقای بنیامین حدود 45 دقیقه در تاریکی شب در بیرون خودروی پلیس منتظر ماند تا جغد از آن خارج شود. 
 
تیم لنتز، افسر ارشد پلیس، می‌گوید که صبح کریسمس با صدای پیامک بیدار شدم که در آن نوشته شد بود: «یک جغد عامل انحراف خودروی پلیس.» او می‌گوید که اول فکر می‌کرده دوستانش برای او جوک فرستاده‌اند، اما کمی بعد فهمید که ماجرا کاملا واقعی است. 
 
در این ماجرا جراحت خاصی به آقای بنیامین وارد نشد، اما همکارانش یک جغد مخملی به او هدیه دادند تا هنگام گشت کنارش باشد. در تصاویر گرفته شده مشخص شد که آن پرنده شکاری از نوع جغد راه‌راه بوده است. 
 
منبع: CNN 

اینستاگرامتلگرامآپارات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد