ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی
ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی

هتل بزرگ داریوش

حسین ثابت در سنگ نوشته سرسرای هتل بزرگ داریوش می نویسد: کاخ بلند اندیشه پارسیان تا جاودانه تاریخ پاینده خواهد ماند٬زیرا ایرانیان با فرهنگ و تمدن خود نخواهند گذاشت که فرهنگ اجدادی از دست داده شود.

هتل داریوش

هتل داریوش

هتل داریوش

هتل داریوش


در  دنیا  هتل  های زیبا  ، مدرن  و  بزرگ  فراوانند ؛ ویژه گی  یکتای هتل بزرگ داریوش بعنوان  تنها  هتل  زیبا  و  بزرگ دنیا  

 که  تمدّن و  فرهنگ  یک  ملّت بزرگ  و  کهن  را   به رخ  جهانیان می کشاند ؛ و بعنوان   یگانه   نماد  تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود،   شکوه سلطنت گسترده  ، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز  را  هویدا  نموده  و  دلیل قاطعی  بر  نام  خلیج همیشه جاوید فارس است . برای  ساخت این خانه ی عشق  که هر هموطن  را   سرشار  از غرور  و  بالندگی  به  افکار ، فرهنگ  و  تمدّن  نیاکان  خویش می نماید ؛ بایستی  پنج  ویژه  گی و توانایی در وجود  سرمایه گذار محترم آن ، جناب آقای مهندس حسین ثابت وجود می داشت :


۱- تجربه :  سی سال اندوخته  و  تحمّل  فراز  و  نشیب  های  عرصه صنعت هتلداری و گردشگری به ویژه در جزایر قناری موجب پیدایش  تجربه جهانی است .

۲- سخاوت :  کسی که با دشوار ی و پشت کار در خارج از ایران به ویژه در دنیای بی رحم اقتصاد غرب  و  با  وجود  رقابت های بسیار سخت و نزدیک ؛ می تواند  به قلّه های رفیع موفقیّت  نایل گردد و برای کسب هر سنت و دلار زحمات فراوان و تحمل غربت را نموده است ؛ اگر سخاوت نداشته باشد نمی تواند ده ها میلیون یورو سرمایه و اندوخته سال های موصوف  را به راحتی  در این پروژه صرف نماید .

پروژه ای که حتّی ده سال آینده نیز توجیه اقتصادی نسبت به حجم سرمایه گذاری نخواهد داشت  .

۳- سلامتی : بایستی بدنی سالم وجود داشته باشتد تا طّی مدّت ساخت این هتل  ۱۸۰ بار  به اروپا جهت  ادامه و اداره  امور هتل های موجود  در  اسپانیا ، تردد نماید .

۴- شهامت : در زمانی که طالبان  بودا ها را در افغانستان پایین می کشید و آثار تاریخی  را ویران می کرد ؛  نماد ها  و مجسمه های هخامنشی  پیکره این هتل را  تابناک می نمودند  .

۵- عشق : بایستی عاشق وطن و ایرانیان باشید تا  به فکر سود اقتصادی نبوده  و جهت احیا و نکو داشت هویّت و تمدّن هموطنان ، عاشقانه در جزیره متروکه و بایر کیش ( در آن سال ها ) سرمایه ی چند صد میلیارد تومانی هزینه کنید .

حمید رضا مخمل باف – مدیر کل هتل

آدرس:

جزیره زیبای کیش ، هتل برگ داریوش


تلفن : ۰۰ ۴۹ ۴۴۴ – ۰۷۶۴

دورنویس : ۱۳ ۱۵ ۴۴۴ – ۰۷۶۴

تماس الکترونیکی : gm@dariushgrandhotl.com و    dariushhotel@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد