ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی
ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی

روش فعال کردن پیشخوان ایرانسل

ایرانسل به تازه‌گی سرویس پیشخوان ایرانسل را ارائه کرده است که شما با استفاده از این سرویس، می‌توانید به کمک پیام‌های چندرسانه‌ای (MMS) از طریق گوشی همراهتان در جریان آخرین اخبار و تحلیل‌های سیاسی، هنری، ورزشی و … قرار بگیرید. نحوه فعال کردن پیشخوان ایرانسل به این شکل است که کد روزنامه یا رسانه‌ای که مایل به دریافت اخبار آن هستید را به شماره 8494 پیامک (SMS) می‌کنید تا اخبار و اطلاعات آن رسانه به صورت MMS برایتان فرستاده شود. کد روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف در جدول زیر آمده است:

نام رسانهکددوره زمانی
روزنامه جام جم7701روزانه
رونامه اطلاعات7702روزانه
وب‌سایت عصر ایران3302روزانه
وب‌سایت تابناک3301روزانه
خبرگزاری کتاب ایران3303روزانه
روزنامه نود2201روزانه
روزنامه استقلال جوان2202روزانه
مجله کوچه ما3306روزانه

برای شروع یک پیام کوتاه رایگان به 8494 ارسال کنید!

غیرفعال کردن پیشخوان ایرانسل

برای لغو اشتراک هر کدام از محصولات پیش‌خوان ایرانسل کافی است پیش از شماره‌ی رسانه‌ی مورد نظرتان یک حرف L و یک فاصله قرار دهید و آن را به 8498 اس ام اس کنید. مثلا اگر بخواهیم از روزنامه جام جم لغو اشتراک کنیم، کد L 7701 را به شماره‌ی 8498 پیامک می‌زنیم.

برای مثال، اگر بخواهیم اخبار وب‌سایت عصر ایران را دریافت کنیم، عدد 3302 را به 8494 پیامک می‌کنیم و اگر بخواهیم ارسال اخبار از این سایت به گوشی همراه‌مان متوقف شود، کد L 3302 را به همان شماره پیامک می‌کنیم.

هزینه پیش‌خوان ایرانسل

در طول دوره‌ی آزمایشی این طرح (تا انتهای بهار 90) هزینه‌ی هر نسخه از محصول معادل یک پیام MMS است. (برای محصولات روزانه، هر روز یک MMS فرستاده خواهد شد) به یاد داشته باشید که در طول جشنواره بهار، به ازای ارسال هر پیام چندرسانه‌ای، فرصت ارسال یک پیام چندرسانه‌ای رایگان را خواهید داشت. به این ترتیب از هر دو نسخه ارسالی برای شما، یک نسخه رایگان است.

چند نکته:

• همه‌ی پیام کوتاه‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است.

• تنها در صورتی امکان استفاده از این محصول را خواهید داشت که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) گوشی خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت نکرده و یا فعال ننموده اید، کد دستوری #۵ * ۳* ۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)

• اشتراک هیچ‌کدام از محصولات تاریخ انقضاء ندارد و تا پیش از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما فرستاده خواهد شد.

• پس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما فرستاده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد