ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی
ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی

دانلود بازی GTA

دانلود بازی جی تی ای GTA 5 San Andreas برای PC

GTA San Andreas دانلود بازی جی تی ای GTA 5 San Andreas برای PC

Grand Theft Auto San Andreas - Full Version

شرکت Rockstar بعد از انتشار GTA 3 و سپس Vice City سبک بازی های Open World را با Grand Theft Auto San Andreas به اوج خود رساند. به طوری که حتی بعد از انتشار GTA IV، هنوز هم بسیاری معتقدند San Andreas بهترین بازی این سبک است. شاید مهمترین دلیل آن این است که راک استار در IV سعی کرد چاشنی واقع گرایی را به سری GTA تزریق کند. این امر موجب شد تا بسیاری از کارهای جذاب و هیجان انگیزی که می شد در San Andreas انجام داد به خاطر غیر قابل باور بودن از نسخه چهارم بازی حذف شود. داستان بازی از سال 1992 شروع می شود. Carl Johnson بعد از مدت ها از Liberty City خارج شده و به خاطر شنیدن خبر قتل مادرش وارد ایالت نیمه خیالی جی تی ای San Andreas می شود.

این ایالت از سه بخش تشکیل شده که از روی سه منطقه واقعی Los Angeles، San Francisco و Las Vegas طراحی و ساخته شده اند. Johnson در ادامه داستان این نسخه از جی تی ای متوجه می شود خانواده و دوستانش به هم ریخته اند و همه چیز در آشوب است. حالا او باید طی اتفاقاتی که در طول بازی می افتد افراد باقی مانده خانواده اش را نجات داده و دوباره خیابان ها را تحت کنترل دوستانش قرار دهد. گیم پلی بازی آنقدر تنوع دارد که بازیکنان در یک مرحله مشغول دوچرخه سواری خواهند بود و در مرحله‌ی دیگر مشغول تصویر برداری از افراد خاص. علاوه بر ماموریت های اصلی می توان کارهایی نظیر گذراندن دوره های خلبانی یا اتومبیل سواری هم انجام داد یا با خریدن ماشین های مدل بالا در اتوبان های شهر جولان داد. GTA San Andreas تمام آن چیزی است که یک فرد می خواهد در دنیایی آزاد انجام دهد و آنقدر سرگرم کننده و لذت بخش است که به بسیاری از بازی های پر هزینه دیگر می ارزد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU : Pentium 4 / AMD Athlon XP Processor
Ram : 512 MB
HDD : 4.7 GB
GFX : 128 MB
DirectX : 9 compatible Surround Sound Card

حجم فایل : 669 مگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل : www.freegames.ir




آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی فایل ها را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید و در یک پوشه کپی کنید. سپس فایل gta_sa.exe ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و از بازی لذت ببرید!

- برای مشاهاده کد های تقلب بازی, فایل Cheats موجود در فایل فشرده را اجرا نمایید.

- هم چنین قبل از Extract و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
متین جمالی سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد