ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی
ندای زاوه

ندای زاوه

یک هایپرمارکت اینترنتی

آموزش تصویری قرار دادن عکس در اینترنت (سطح: مبتدی)

توجه: این آموزش در دو صفحه تهیه شده است. صفحه اول، آموزش کوچک کردن عکس و صفحه دوم، آموزش قرار دادن آن روی اینترنت است.

چطور عکس‌ها را آپلود کنیم؟ 

برای شروع، باید در یک سایت ارائه دهنده فضای رایگان، عضو شوید.

ما سایت پرشین گیگ را پیشنهاد می‌کنیم.

روی این لینک کلیک کنید تا به سایت پرشین گیگ بروید: 
http://www.persiangig.com/ 

1- برای عضویت روی این گزینه کلیک کنید.

2- یک نام دلخواه و آدرس ایمیل واقعی خودتان را وارد کنید، چون لینک فعال‌سازی، به آدرس ایمیلتان ارسال می‌شود و اگر روی آن کلیک نکنید از عضویت خبری نیست.


3- به محض زدن دکمه "دریافت دعوتنامه"، پرشین گیگ، اعلام می کند که یک ایمیل به آدرس ایمیلتان ارسال شد. همان ایمیل فعال‌سازی است، پس ایمیلتان را چک کنید، یک ایمیل با عنوان زیر برایتان ارسال شده، بازش کنید...

4- فرم زیر را در ایمیلتان خواهید دید، روی لینک "تکمیل عضویت" کلیک کنید...

5- با کلیک روی لینک بالا، یک صفحه جدید برای ما به شکل زیر باز می‌شود، فرم را پر کنید. در قسمت "نام کاربری" یک نام وارد کنید و با کلیک روی دکمه "گرفته شده؟" چک کنید که این نام قبلا ثبت نشده باشد. علت اینکه سمت راست نام کاربری، "اسم وب سایت" نوشته شده، به این دلیل است که می‌توانید در این فضای یک گیگا بایتی، سایتتان را هم آپلود کنید و اسمی که انتخاب می‌کنید آدرس سایتتان می‌شود. البته می‌توانید فقط برای کارهای میزبانی از این فضا استفاده کنید.

6- بعد از اینکه فرم را پر کردید، بیایید پایین صفحه روی دکمه "قبول می کنم اکانتم رو ایجادکن!" کلیک کنید. بعد از کلیک روی این دکمه، یک صفحه باز شده و کار اصلی ما تازه شروع می شود، روی تب "فضای وب" کلیک کنید تا برویم سراغ آپلود عکس‌ها...

7- محیط خیلی ساده است، پنج فولدر ساخته شده و امکان دسته بندی وجود دارد و البته امکان ساخت فولدر جدید هم هست که برای این کار روی گزینه "فولدر جدید" کلیک کنید، و برای حذف فایل و فولدر هم کافی است آن را انتخاب کرده و روی گزینه "حذف" کلیک کنید، خلاصه همه چیز واضح است، هر کاری دوست دارید انجام دهید، حالا برای آپلود کافی است دکمه "آپلود فایل" را بزنید.

8 - حالا روی دکمهbrowse کلیک کنید، مسیر عکس را انتخاب کرده و آن را باز کنید. 
9- برای اینکه بتوانید عکس‌‌‌‌ها یا فایل‌های بیشتری را همزمان آپلود کنید روی + کلیک کنید.

- حالا روی دکمه "آپلود کن" کلیک کرده و کمی منتظر بمانید، (بسته به حجمی که انتخاب کردید باید منتظر بمانید). اما بعد از تمام شدن آپلود به طور خودکار برمی‌گردیم به صفحه قبل، یعنی تب "وب سایت" چیزی که مشاهده می‌کنید این است که یک فایل به فولدر اصلی یا هر فولدری که انتخاب کرده‌اید اضافه می‌شود (همان فایل یا فایلهایتان که برای آپلود انتخاب کرده‌اید). حالا کافی است که روی آدرس وب کلیک کنید تا آدرس فایل انتخاب شود، حالا کلیک راست کرده و copy را انتخاب یا کلید میانبر ctrl+c را بزنید. آدرس فایلتان در clipboard است، هرجا خواستید paste کنید. تمام شد به همین سادگی!

نکته‌ای که باید بگویم این است که بعد از کامل شدن ثبت نام، پرشین گیگ یک ایمیل با عنوان "auto-god" به آدرس ایمیلتان ارسال می‌کند، که برای مراجعات بعدی به سایت و هاست یک گیگابایتیتان، یک نام کاربری و کلمه عبوری که خودتان در فرم انتخابش کردید را درج کرده است. در صورتی که بعداً خواستید به فضای هاستتان سر بزنید. وارد سایت پرشین گیگ شوید. نام کاربری و کلمه عبور را اینجا وارد کرده و دکمه "ورود" را بزنید.

امیدوارم از این آموزش استفاده کرده باشید. سؤالات احتمالی خود را در بخش نظرات و یا در انجمن‌های گفتگوی سایت مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
arvin چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ http://gahncina@gmail.com

سلاوله هموتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد